...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

miercuri, 28 iulie 2010

Freedom

'Ello! (I'm NOT Lindsay Lohaaaaaan) Imi place maxim modul cum saluta Achmed, si primesc destul de rar feed-back de la cei care cunosc faza cu pricina.

De cand m-am intors de la mare sunt atat de linistita/relaxata si experimentez un soi de multumire, care pana acum imi erau oarecum necunoscute. Recunosc ca in ultima perioada - sa zicem o luna, am luat cateva hotariri referitoare la asa-zisi amici si prieteni, hotarari care nu numai ca imi priesc mie personal, dar se dovedesc a fi foarte bune si in general. Rugaciunile/meditatia au dat roade, dovada faptului ca 'binevoitorii' nu ma mai cauta nici macar sa ma intrebe de vreme (just a hint: pentru mine personal, vremea de afara a inceput sa coincida cu vremea din sufletul meu, adica este soare si liniste). Eu nu-i mai caut decat daca tre' sa ii anunt ca au castigat o calatorie pe Marte (din care, apropo, sper sa nu se intoarca, si daca totusi trebuie, sa revina posedand farame de suflet si CREIER). Ma bucur deasemenea de prietenii care isi consolideaza locul in inima mea prin simple gesturi de incurajare si sustinere, si de sufletele noi care intra in viata mea.

Sunt multumita ca ma ridic din fotoliu la 11.00 (da, dimineata :P), desi ma trezesc la 7-8, sunt recunoscatoare pentru ca raman HomeAlone astfel incat sa pot face putina ordine in casa si in ganduri, ma bucur de fiecare pas pe care il fac seara, la plimbare, admir norii si ma imaginez dormind in ei, sunt mai putin ursuza cand merg cu Ratb-u'/Metrorex-u', am rabdare sa ascult/vorbesc la telefon, il cadonez pe frate-miu cu cate o gustarica pentru ca ma mai lasa 5 minute sa frec PC-u', ce sa mai, 'liniste si pace'.

Si recunostinta. Pentru viata si pentru toate modurile in care ma pot bucura de ea.
Si pentru momentele mai putin bune, din care invat cate ceva. Pentru cei care tin la mine intr-un fel sau altul si mai ales pentru cei care imi arata asta.
Imi insenineaza ziua un 'BunaDimi Deiu', cafeluta lasata de mami, un zambet spontan si sincer - fara cuvinte, o imbratisare fara explicatii, un raset de copil, o floare zarita pe fuga la floraria din colt, o melodie country, un telefon/mesaj primit de la prieteni 'JustBecauseIt'sWednesday' (JuwannaMan)...
Azi a fost liniste. Si pace. Si sunt multumita.

Tu pentru ce esti recunoscator/-oare azi?

4 comentarii:

  1. I’m so higher, so higher and I like it, hey
    I’m so higher, so higher and I like it, hey
    I am happy today,
    This not like other days,
    Some how I feel okay,
    Some how I feel okay,
    Whoa,
    Yah whoa whoaa,
    Yah whoa whoaa,
    Yah whoa whoaa

    RăspundețiȘtergere
  2. Prietenii stiu de ce unii suntem Higher :D
    Cum era aia cu 'Vrem cod rosu???' =))

    RăspundețiȘtergere
  3. mie de ajuns sa te privesc ca sa simt cit imi esti de draga ...sufletel...

    RăspundețiȘtergere
  4. Same Here...
    Hai k revenim pe mess zilele astea...
    o sa avem ce povesti :)

    RăspundețiȘtergere