...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 2 august 2010

Rainbow

Greetings from Heaven!

Sa imi priasca oare vara atat de mult sau chiar aveam nevoie de o vacanta?!

It doesn't matter, atata timp cat ma simt mai ceva ca o flower-power-girl, sunt absolut chill - Jade tu stii ceva despre asta? :D - am in minte numai melodii de zburdat pe plaja/campii, imi vine sa dau free-hugs oricui - daca as sti macar ca nu ma trezesc instant cu vreo palma peste ochi, zambesc tamp si de cele mai multe ori mi se raspunde cu o incruntatura hidoasa, iar vikendul asta a trecut usor, frumos, relaxant.

Hai ca imi place. Mi-e dor de vreo 2-3 spiridusi care s-au catarat paaaaana in sufletel si nici chip sa mai catadicseasca sa plece de-acolo.

Cativa dintre prietenii mei au luat drumul Marii Negre si odata cu vitejia aceasta incep sa-i suspectez de sadomasochism...dar hei, gusturile nu se dicuta (Nu?!?)

Lasa ca si in Bucale fu pace si frumos.

Sambata a trecut fara momente memorabile, doar cu initiativa dudu-lui de a-mi scobori din preaincapatoarele pagini ale Goagalului mult-premiatul serial Dr.House. Am vazut primele 2 episoade intr-o noapte in care somnul mi-a zis 'pas' si nici nu a trebuit sa ma milogesc mai mult de 5 minute. Ce ti-e si cu farmecul asta :))

Duminica a fost insa ciresoiu de pe tort. Sambata seara am primit un tel de la o prietena prin care eram informata despre un targ Vintage&Handmade undeva nearby Lipscani area. Duminica la orele 16.40 ma infiintez langa una bucata amiga si o luam la pas. Ca sa ne facem curaj, sorbim intai o 'Braga', o bautura racoritoare facuta din tarate fermentata si mai nushce, bautura care mie una mi-a adus aminte de zeama lasata de prunele cu fidea, which, by the way, a fost super-delicioasa! Intrebam pe aceasta cale Metrorexu': ce tot au vatmanii de conduc trenurile alea ca bezmeticii si pun frane bruste inntre statii de sperie si gandacii care salasluiesc in galerii?????? Alooo, ati 'deraiat' din cauza caldurii sau....?

One-in-all, ne-am simtit amandoua ca pestisorul auriu in apa, inainte de a fi prins :D Bijuuri, deco, briz-briz-uri, hainutze, culori, forme, texturi, bucurie, libertate.

Da, ne-am cumparat amandoua niste bijuuri handmade absolut superbe, cd-uri cu muzica specifica zodiei, am lipait la 'Braga', ne-am lasat purtate de melancolie vazand un show improvizat comic, ne-am bucurat de cutia muzicala a lui Caragiale - cu tot cu papagali albi si soricei purtati la palarie, ne-am plimbat pe Lipscani&Co, am admirat vechiul si noul, paragina si modernul, si am inhalat libertatea pana in rarunchi. Parol!

Pe la sfarsitul 'distractiei' il vad: timid si superb: formele si textura sa m-au facut sa il vreau, sa mi-l doresc atat de mult, DA: ma indragostisem. Restul e istorie, caci mi l-am luat! Ceasul! Incrustat intr-o motocicleta superba! Purtabil la gat! Intreaba-ma cat e ceasul, caci iti voi afisa cel mai misto zambet inainte sa-mi savarsesc ritualul si sa-ti spun cate ceasuri bat!

A fost o zi plina, frumoasa, alaturi de un suflet care avea nevoie de o astfel de plimbare si sfarsita apoteotic intr-o inghetata. Da, merita sa lasi deoparte migrena, supararile de diferite 'dimensiuni', sa multumesti ca esti in viata, liber si sanatos, sa-ti aduni puterile si sa te lasi purtat de picioruse catre oriunde. Uneori, de cele mai multe ori, la sfarsitul zilei, vei simti ca a meritat!

Tu ce-ai invartit vikend-ul asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu