...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

marți, 20 iulie 2010

Libra

Intrebari.
Decizii gresite, alegeri dificile, persoane acceptate cu greu in inima si ulterior smulse cu parti din suflet, remuscari, durere stinsa cu alcool, singuratate, muzica si aprinsa cu intalniri 'intamplatoare', umbre care se tarasc pe asfalt si se opresc izbite de peretii vietii.
Inca am gura inchisa, mi-am rugat gandurile sa taca si sa nu indrazneasca sa coboare pe limba - caci serpoaica este ascutita si se descurca oriunde, oricand - dar cunosc umilinta 'daruita' prin vorbe si prefer sa nu ti-o 'cadonez'...caci n-o vei putea duce - daca tu ranesti prin cuvinte, nu sunt obligata sa raspund cu aceeasi moneda nuh?!

Achh, scuip a lehamite pentru ca nu-ti pasa... Vorbesti fara sa intelegi ca ranesti un suflet calcat prea mult timp in picioare. Ma ridic (IAR!) si ma scutur de talpile tale. Trebuie sa simt gustul durerii, sa inspir adanc pe nari suferinta, sa-mi vad sufletul sangerand si sa ACCEPT totul.

OK, situatia pare mai suportabila acum.
Imi ridic ochii umflati de plans spre cer.
Lumina! Lumina a invadat intunericul creat din golul ramas in locul sufletului smuls cu totul.
A trebuit sa aleg intre a-mi pastra inima facuta franjuri de cutitul-titirez sau a smulge TOT si a cersi putere s-o iau de la capat.

Am sentimentul unui deja-vu. Da, evident ca stiu drumul. Suntem multi care cunoastem drumul suferintei crancene si al singuratatii infioratoare.

Tacere. Singuratatea incepe sa se transforme, spinii cad si in locul lor rasar flori care imi oblojesc ranile. Muzica m-a ajutat sa pasesc. Lumina s-a asezat peste golul ramas si a inceput zideasca Speranta in fundatia noii inimi.

E un bun inceput, promitator. Parca ziceam ceva de deja-vu - a, da, si partea asta o stiu. Doar ca acum simt ceva nou caci IUBIREA apare de nicaieri si se aseaza singurica peste Speranta care incepe sa se inchege in fundatia proaspat turnata.

Minunat! Hai ca se poate! Hai ca mai e putin si o luam de la zero. Cu tot. Cu viata. Cu lupta. Doar ca de data asta ma voi retrage in secunda in care simt mirosul de 'deja-vu' - dorinta ta bolnava de a vedea sange curgand. Voi lupta dar in felul meu.
Te voi dezarma cu privirea calda - sincera, plina de dragoste, cu vorbele venite din suflet - fara ton ingamfat sau limba de serpoaica, cuvinte spuse in asa fel incat sa intelegi ca sunt om - CA SI TINE, si ca suntem de aceeasi parte, voi avea rabdare sa treci de la nervi la calm, voi astepta pana ma vei vedea, pana vei SIMTI ca asa sunt EU, ca asa VREAU sa traiesc - vreau sa rabd, sa sper, sa iubesc, si mai ales SA CRED IN TINE (durerea lasata de neincrederea ta am aruncat-o odata cu inima mea, remember?!)

Vrei sa lupti? Foarte bine, dar eu fac regulile, eu dau armele, si de data asta vom castiga AMANDOI. Iar eu voi zambi si tu vei intelege puterea IERTARII si a IUBIRII.

Turnirul incepe ACUM. Asculta asta si fii gata sa castigi!
Succes in a ma iubi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu