...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

miercuri, 21 iulie 2010

Movin'

Neatza.

5 minute in dush: 2 lei.
15 minute in bucatarie : 5 lei.
6 ore de somn - de nepretuit.
Pentru toate celelalte exista MasterCard.

Asta mi-a rasunat in minte vreo juma' de ora azi-dimineata.
Hai ca nu mi-am pierdut gustul pentru commercials. Not Yet!
Traiasca mama pentru fiecare ceasca de cafea cu care reusesc sa imi pun in miscare hoitul dimineata.

Ieri, surprinzator, am luat initiativa si am facut primul pas catre...vindecare.
Cand o usa se inchide, o alta se deschide. Alegi sa plangi in fata usii inchise sau faci un pas inapoi, privesti in perspectiva si cauti usa proaspat deschisa?!
Feed-back'ul pozitiv mi-a dat speranta. Iti multumesc.
Ia de asculta asta si spor la treaba/lenevit.
Hugz from bugz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu