...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 15 iulie 2010

Ma dreg...

Nu te salut!
Ziua de azi exista datorita zilei de ieri...adik 'azi' e un 'ieri' cu coada...
Ieri a fost o zi a extremelor - cursul Euro-Leu dintr-o luna ar parea linie perfect dreapta...Prabusire totala si extaz...in ordinea asta...de vreo 3-4 ori la rand.

Dupa agitatia de la servici, am petrecut vreo juma de ora printre randurile unei carti, printre rafturile unui Super-Hiper-MegaExtra-market, alegand tort, vin, sampanie pentru fratiorul sarbatorit, scalambaindu-ma si distrandu-ma copios pe seama lui/cu bb. Really fun! Cred ca de-acolo a inceput primul declick.

Dupa shopping, a venit si a doua prabusire...Si apoi rise again - pentru ca m-a prins ploaia - tricouri ude - Hot&Wet, ach ce-ai ratat ;) 15 minute cat am mers prin ploaie cu o prietena m-am simtit ca un copil mic - fara griji, fericita, un zambet tamp care a dezarmat/enervat vreo 3 cucoane scoflecite si suparate pe vreme si o gasca de coca+pitzi (inevitabil = love?!) care radeau a oameni-cu-inteligenta-limitata (da, prosti).
Comunicat important pentru Univers: a plouat cu APA, nu cu ACID
Comunicat important...bine, scurtez: asa a plouat (aproape) intotdeauna, si va continua pana la infinit...pentru cei care chitaie de fiecare data cand apa indrazneste sa le ude hainele - stie si apa ceva...n-am avut nici macar grija tortului pe care l-am riscat la limita...mda, am mancat tort-plouat :D

Home, agitatie din-aia de imi venea sa bat pe toata lumea, mai-mai ca imi venea sa ies si sa raman in ploaie pana se oprea de tot :) Si agitatia, si ploaia. Mi-am gasit totusi 'linistea' in cateva shot-uri de sampanie 'imprumutate' de la neatenti ;)
Si dup-aia, drege-te, daca mai poti, daca mai ai cum si mai ales DE CE...

A fost o zi de n-ar fi fost, la sfarsitul careia AM ALES sa-mi ling ranile in tacere, sa fac misto mai ales de mine, sa incerc sa uit, sa multumesc pentru TOT ce am si pentru ce SIMT...
Madalina a hotarat sa cante ingerilor... Si imi vine in freza o fraza pe care a zis-o CINEVA: nici un om nu a murit intr-adevar decat atunci cand nimeni nu-si mai aminteste de el...

Fratimiu a avut parte de 'umani' misto, am incercat sa ne 'simtem bine'...
In sfarsit, cand s-a spart gashk (nu ma certa ca scriu asha :P), am plecat si eu de-acasa catre servici, pe la 23.30, mi-am condus prietena pana in fata ograzii, am mai baut un pic de sete(sanchi), m-am harjonit cu pasagerii Logan-ului care a fost spaima lu' Mihai Bravu-Brancoveanu...deh, eram teoretic 'high'...Ach si-mi suna acuma 'My dream is to fly/ over the rainbow sooo hiigh...'

Si am dormit spre dimineata vreo 2-3 ore, suficiente cat sa nu adorm in papuci - literally, m-am indopat cu 2 cafele si un snick' @ buro, pana cand... a sunat telu'! Ach si m-am trezit caci a trebuit sa gandesc, caci purtam o conversatie care trebuia tratata cu atentie, caci teoretic suntem (sau nu mai suntem?!) prieteni dar ne calcam pe bataturi intentionat si ne intepam si suntem mai tensionati decat o cordelina pregatita pentru saritura vietii, caci...bine, hai pa (ar zice Badea).
De ce nu poti sa ma iubesti pentru ce sunt, si nu sa ma detesti pentru ce nu vreau sa fac?
Mai pot imbraca de cateva ori costumul de cosmonaut pregatit pentru arsuri sufletesti, in caz ca te intrebi daca mai rezist.

Hai ca mai e putin. Inca putin si merg la Mika...si sper sa simt mai multa caldura si pace sufleteasca 'Over My Shoulder'.
Promit ca nu mai beau.
Promit ca nu. Mai beau..
Promit ca nu mai. Beau! :D

Eu ma dreg cu liniste. Nu neaparat cu muraturi. Tu cum te dregi dupa ce te-ai imbatat cu dragoste/ApaPlataCuLamaie?
Hugz from...hac, me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu