...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 16 iulie 2010

Back2biz'

Hello din Paradis pat.

Se stinge, ramane undeva in urma, ma indepartez eu sau ea alege sa ma paraseasca. Durerea.
Va fi prezenta totusi acolo, oricand imi voi aminti de tine/voi, cei care din diverse motive nu mai sunteti langa mine/noi, cu/printre noi.

Amintirea este totusi cea care te aduce inapoi oricand vreau sau am nevoie sa te simt aproape, suflete.
Te las sa pleci, oricum faci DOAR ce vrei tu, dar stii ca vei ramane pentru totdeauna in sufletul meu.

Hai gata cu munca lenevitu'. Am revenit printre cei treji. M-am facut cuminte, nu mai beau, nu mai trag chiulu' de la job, nu mai stau degeaba cand ceilalti dorm muncesc...

Am o veste excelenta: VINE VIKENDU' :) Motiv de baut bucurie.
Voi dormi. Tu?

4 comentarii:

  1. daca as fi avea un pat cu racire, ar fi mers

    RăspundețiȘtergere
  2. facem rost si de pat cu racire. sau poate merge sa facem ceva sa ne racorim noi :) - o bere/cico?
    Eu ma bag la un ice-coffee.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu zici rau. merge si un ice-coffee. asa, de vara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine, ice-coffee acum si o ice-cream later. care se baga? Toata lumea mainile-n picioareeee :))

    RăspundețiȘtergere