...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 19 iulie 2010

week-end esuat

Neatza'...daca e o dimineata buna pentru tine, atunci ma simt un pic mai bine...

Mda, sambata am gatit paste - mi-am demonstrat ca nu-s chiar antitalent la gatit, desi urasc schimonoselile numite 'gatit'...
Duminica am dat-o rau in bara, in incercarea de a consolida cercul de prieteni...constat ca in naivitatea mea, inca mai cred in 'prieteni' care sa aiba 100% incredere in mine.

Mie imi place sa fac curat: sunt OBSEDATA, cand lumea lipseste de acasa, eu fac curat...evident nu am pretentii sa se pastreze sau sa faca si ceilalti - eu fac pentru ca imi place. Punct!
Mie imi place sa ascult muzica, sa citesc, sa ma joc cu nuantele/culorile, imi plac multe lucruri...Totusi, nu am pretentii ca lumea din jur sa asculte acelasi tip de muzica, sa citeasca aceleasi carti, sa fie la fel ca mine. Nu! Si nu-mi impun gusturile indiferent de situatie. Gusturile nu se discuta! Am pretentia sa convietuim unii in prezenta celorlalti, sa ne respectam - nu sa ne lingusim, caci si gandul la pupincuristi ma ajuta sa dau la boboci way too fast daca am baut prea mult (ach, am uitat: teoretic, eu nu beau :D)

Mie imi place sa spun fix ceea ce SIMT...intelegi diferenta dintre gandesc si simt?
Am uneori niste ganduri 'in my twisted mind', pe care daca le-as transpune in vorbe, n-ar intelege nimeni o iota!

In ultima vreme constat cu tristete ca doar ne incurcam unii in sentimentele (da, era picioarele) celorlalti. Nu stim sa vorbim din suflet, ci doar din cuvinte. Cuvinte pe care nici macar nu le rumegam inainte sa le dam drumul printre dinti si sa le izbim in fata celuilalt.

Da, secolul vitezei, mergem repede, cu privirea in pamant, pentru ca ne grabim spre nicaieri.
Mancam repede, vizionam filme pe banda rulanta caci a mai aparut un film misto la orizont la care trebuie musai sa ne uitam, vorbim repede pentru ca ne grabim sa adormim pentru ca dimineata trebuie sa ne grabim la servici pentru ca seful ne roaga sa ne grabim cu predarea proiectului pentru ca...HO CU TATA!!! (Sloganu' TopGear)

S T O P !!!

E foarte adevarat ca trebuie sa 'traiesti viata la maxim', dar eu nu am auzit partea cu 'traieste...pe foarte-repede inainte...'?!
Tu? Poate sunt eu surda...

Nu stim sa comunicam/vorbim unii cu ceilalti, stim sa dezinformam si sa palavragim, nu stim sa ascultam ci doar auzim, nu stim sa punem intrebarea in asa fel incat sa primim raspunsul asteptat, nu stim sa ne ascultam gandurile, pentru ca noi insine tipam sau pentru ca e prea multa galagie in jur (Yatzi are dreptate)...

Tu iti auzi sufletul? Tu stii sa pui intrebarea in asa fel incat sa afli exact ce vrei sa stii?
Tu SIMTI? Tu traiesti viata sau doar existi?

Intrebare (nu de baraj): vezi vreo diferenta intre 'am 100% incredere in tine' si 'cred in tine' ?!

O saptamana excelenta si TRAIESTE SLOW-MOTION!
Prietenii stiu de ce ;)

5 comentarii:

  1. cine poate sa inteleaga geniile?

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu draga mea, doar esti una dintre noi :P

    RăspundețiȘtergere
  3. paste stiu sa fac si eu. gatitul e putin mai complicat, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci, nu-mi place sa gatesc in general, asa ca, din punctul asta de vedere, AM GATIT! =)) Intelesu-m-ai? Hai k la cat m-am chinuit sa fac un sos de ciuperci, crede-ma ca merit si o medalie pt initiativa si (moama!) ce efort... Nu dati cu rosii in mn...imi place sa le mananc (gatite de altii :D), rosiile zic...poate facem un contest de The-best-pasta-chef :P

    RăspundețiȘtergere