...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

duminică, 15 august 2010

Vineri 13


Asa cum am promis la ultimul Marti, a venit momentul sa invatam/ne amintim de unde vine aceasta panica atunci cand vine vorba de Vineri 13. Mai sunt in repertoriul superstitiilor: cele 3 ceasuri rele de marti, pisici diversificat colorate, sare, scari, obiecte uitate dupa care nu am voie sa ma intorc, nunti/inmormantari aparute in cale etc.

Fatidica Vineri 13 nu este nici pe departe ruda cu Mama-Termita, pardon, Omida - mancatz-ash, nici nu se intersecteaza cu vreo maicuta facatoare de minuni/desfacatoare de blesteme, ci cu o intamplare nefericita petrecuta in Ev: masacrul Cavalerilor Templieri, care a avut loc vineri, 13 octombrie 1307.

Vineri 13 imi aduce o stare de transa si ziua in sine se dovedeste a fi un real succes.
Inca mai am mici probleme cu zilele de joi - nu am superstitii legate de joi, doar probleme pentru ca se afla prea aproape de vikend :D.
Nu am superstitii, nu cred in ele, nu le dau atentie si nu ratez nici o ocazie de a face misto de vreun amic speriat la maxim, in caz ca-l depistez/prind cu superstitia scuipata de 3 ori in san. Hait!

Tu ai superstitii??

Un comentariu: