...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 13 august 2010

Credendo vides!



Saptamana asta, asa cum am prevazut, am avut parte de un slalom al sentimentelor. As putea fi chiar ironica si sa spun ca il asteptam cu nerabdare (bullshit!). Nici macar nu ma mai deranjeaza atat de mult. Obisnuinta de a trece prin perioade de durere amestecata cu resemnare si lancezire, urmate fix imediat de perioade de acceptare si revenire spectaculoase mai ceva ca Adam Malysz sau Martin Schmitt, m-au intarit si determinat sa recunosc ca am mai experimentat si invatat ceva.

Urasc zilele in care tre' sa astept - desi rabdarea este tot mai pregnanta in viata mea, urasc zilele in care tre' sa aleg - pt ca ce-mi face mie cel mai bine este ceea ce celorlalti din jurul meu li se pare nelalocul lui sau chiar rau (logic nuh?).

'Greseala' mea este ca in urma cu ceva timp am inceput sa gandesc si sa actionez manata de suflet. Mi se reproseaza uneori ca sunt prea cerebrala, si totusi 'miracolul' s-a petrecut: fac exact ce-mi spune inimioara sa fac. Dar 'NUUUU!!!' se aude chinuit in vazduh: raspuns GRESIT!

Mda, but damn it feels good :D
Eh, asta e! Saptamana asta am simtit (ca un deja-vu nenorocit) ca nu e bine sa amesteci lucrurile si sentimentele, am trecut testul (again!), deci gata! back2biz! Si culmea, nu m-am topit :)

Azi-noapte m-am sms-uit cu LittleShine, cersind ajutor ca tiganu' la mal, am respirat cate putin si foarte usor - de teama sa nu ma sufoc in propriile temeri, si am reusit! Da, impreuna! Credeam ca va dura mai mult, dar am adormit libera de amalgamul de amaraciune si tristete. Dupa 'calculelele' mele, acum urmeaza liniste - si speranta.

A, si vine vikendu' :D. E rost de dixtractie. Ma voi stradui sa ma 'simtesc' bine si pentru tine, oriunde-ai fi si orice-ai face.

Ce planuri avem, deci, pt vikend?

De gandit pentru zilele de caNICUla (ProTv), ce melodie reuseste sa te racoreasca?
Nu-mi spune mie, apasa Play si chill-ereste-te.
De la mine pentru tine Gloria Estefan - Hoy

N-joy last days of (hot) summer!
Hugz from hot bugz :D

Un comentariu:

  1. ................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere