...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

marți, 24 august 2010

Vacanta

Hello gorgeous!
Bloguletzu' lu' PestePrajit (eu fiindu-mi sirena), respira pentru ca eu respir. Si fiinteaza pentru ca eu gandesc. Si pentru ca e interesant sentimentul creatiei, creatie care mai trebuie cenzurata uneori - cenzura insemnand iar gandit, ca deh: nu poti sa reproduci cu ezactitate chiar tot ce-ti trece prin sinapse si scoboara pe limba: injuratura zic!
Bendeac cica ar fi redeschis blogu' - care blog cica ar fi fost inchis - da' omu' continua sa scrie, mai rar, ce-i drept, ca era si el in turneu + vacanta... Aloo! Era deschis si perfect valabil! Oamenii astia mai mari decat mine, care mai apar si pe sticla/se mai aud si in difuzoare - spre deosebire de 'je' care apar doar LIVE (yeah!), au un stil absolut cretino-idiot de a fi monitorizati (de paparazzi sau mancatori-de-poponetze) de parca daca ar fi zariti sorbind un cico, clar le-ar cadea steaua de pe epolet si ar cadea si in dizgratie! WTF?!

Nu mai comentez, SI EU, starea dezolanta in care se afla mass-media in general, jurnalismul tzatzit (de la tzatza) in special. Observ totusi ca oamenii astia care au un blog/o foicica virtuala in care scriu cate ceva din trairi/intamplari sunt absolut normali. Frateeee, deci nu spun da' vreau sa zic: oamenii astia conduc o caruta, se duc sa-si plateasca taxele primite de la Baselu'&Co., mananca si beau ca noi...Waaaaa!
Deci eu ramasesem cu impresia ca Badea e un bataus din-ala scelerat care lasa numai victime pe unde trece, si credeam ca Bendeac e un fitzos cuceritor si frangator de inimi, si caCabral e ala care face concursuri doar ca sa-si promoveze treaba si ca-l doare la bajketzi de restu' omenirii, si ca Ciutacu e si el vreun wanna-be gurnalist care pupa mana mogulului care il baga in seama si-i da loc de emisie, si ca Teo e o grasa tradatoare-de-neam-si patrie care vrea doar BaniBaniBani doar pentru ca s-a alienat cu PDL-licii, mai zic de Maldita, care pare Dracu'-gol dar care se confrunta cu oameni fara creier day-by-day si are reactii absolut firesti...Vedete de 2 lei, care inainte sa ajunga vedete au fost oameni...nu, trepanatii ii numesc vedete, dar ei continua sa ramana OAMENI.

Ma uitam azi-dimi la Badea - la reluarea de aseara, cum se agita el referitor la noua lege data de Basexu's Gang, cum ca daca ai/n-ai venituri, alergi in douajde directii ca sa aduni hartie igienica si s-o declari acolo de unde apartii. Mno bun! Mie mi-e lene si scarba sa mai si respir. Prin urmare ma paste amenda de 5000 Ron! N-am, nu dau, nu stiu, nu-mi pasa!

Daca ajut niste copii la facut lectii de vacanta, si primesc un pahar de apa - ca mi se usuca gatlejul de la trancanit aiurea, tre sa declar si asta...?! Se pune ca am fost (ras)platita sau se pune ca era sa fiu dar n-am fost...?!

Whatever! Hai sa scriu ca sa nu uit: week-endu' a trecut ca sa nu ramana pe loc, vineri am halit gratar si am luat bataie la whist si am vazut o comedie ieftinutza - totul presarat cu super-fun, sambata a fost chill-ereala si onomastica, duminica mi-am sarbatorit taica de juma'de secol (50 de ani - pentru ne(re)cunoscatori de cifre), ieri am facut meditatii si am sorbit un cico cu un prieten drag pus pe shotii. Caruia i-am incredintat chitara. Pe BlackBeauty. M-a incercat un pic egoismul, dar in lipsa de chef si lectii dimpreuna cu Blackie, am zis biiiineeee, fiiieeee :) Ia de la...Andreea.

Per total, distractie - outside, liniste - inside, frumos, interactiuni interumane interesante :)

Saptamana nu se arata prea incarcata la orizont, dar cine-stie, oricand se mai poate intampla ceva bun pentru mine. Tu, ceva notabil? Hai, mai zvarcoleste-te in calduri pana joi si dup-aia n-joy the rain!
Hugz :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu