...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

duminică, 19 iunie 2011

In the dark

Heythere.
Cu 2 RedBull la activ, 3 ore dormite pe apucate si cu muzica LUI inca in piept si in timpanele dureros de multumite, iti scriu ca a fost AWESOME. N-a fost nici cu 1 milimetru mai jos decat cel pe care il admir for so long: nu Commercialul Tiesto, ci Trancerul.

Agonie si extaz. In ordinea asta. de vreo 3-4 ori la rand. In decurs de o zi. Cateva ore mai precis. Dupa ce m-am hotarat categoric si irevocabil sa raman acasa, un copil m-a intors in ultima secunda, si am decis sa ies. Chiar inainte de a intra la Arene am vrut sa fac cale intoarsa :)

Dar a meritat. Si am uitat de tot pret de cateva ore. Snatt and Vix mi-au adus-o pe Alexandra, dupa ce ieri am ascultat pe repeat piesa Cold Shower, obsesiv, timp de 3 ore. Am inebunit auzind ca EI mixeaza. Apoi, Tiesto. Maxim. E tot ce pot spune. A lasat usor Comercialul deoparte si am ascultat si cateva piese din vremurile lui de 'almost-non-commercial'. Mi-au bubuit plamanii, inima, eram la 4 randuri de el - pe raza boxelor, electrizandu-ma, descatusandu-ma si dansand ... Deea-Style. Nedefinit, pana la epuizare, cand n-am mai putut, am continuat sa tzopai ca sa-mi revin.

Amicii mei au incercat sa tina ritmul / pasul cu mine, fara succes :)

Tiesto ramane The Great. Multumim!

Si am inteles finally ca muzica nu poate decat sa te ridice: sa-ti ridice spiritul pana la cer, sa te faca sa te umpli de infinit, sa cobori si sa ramai tu insuti in lumea asta nebuna, no matter what, and no matter WHO!

Hugz. Deea - Tiesto's forever fan :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu