...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 4 iulie 2011

Wedding...


Heythere!

Back in the 'writing stuff'...

Joia trecuta, dupa o noapte agitata in care abia reusisem sa dorm cateva ore adunate, una din ingerasele mele ;) - pentru ca orice om are ingerasi, recunoscuti 'oficial' sau nu - imi da un sms in care imi spune ca ii este dor de mine si ca abia asteapta sa ne vedem sambata. Evident ca m-am trezit instant si am sunat-o si am intrebat-o con quelle ocasion. E NUNTA Andres! Raman perplexa, desi tocmai vorbisem cu cateva prietene pe mess, in legatura directa cu subiectul. Data s-a modificat fara ca EU sa fi fost in vreun fel constienta sau anuntata. Evidement ca TOATE planurile mele de week-end s-au dus pe apa…nuntii.

Vineri cununia. Sambata Biserica si Masa. Am ajutat cat am putut. Sambata am filmat... pe tocuri. Cu o rochita improvizata in ultimele 10 minute, pe TOCURI, cu un animalutz de camera de filmat profesionista. Nedormita suficient si terminata psihic. Dar am gasit resurse inauntru, am adunat toate firimiturile care-ncotro, le-am strans cu o funditza…albastra :D si am rezistat eroic. Repet (obsesiv): PE TOCURI :D

Sunt frumosi, fiecare cu o poveste presarata cu momente triste, care s-au ‘gasit’ prin fratele miresei – alt diamant sufletesc, s-au indragostit si au hotarat ca nu vor merge mai departe decat impreuna. Sunt prietenii mei separat dar impreuna.

Cea mai frumoasa nunta la care am asistat pana acum. Extraordinara prin simplitate si mult bun gust. Iar ei doi: superbi. Obositi dar superbi.

Va iubesc dragilor, va doresc ca Dumnezeu sa va binecuvinteze cu tot ceea ce aveti nevoie si este dupa Voia Lui. Iubiti-va respectandu-va si sa imbatraniti frumos impreuna, sanatosi si cu cei dragi alaturi.

Multumesc pentru onoarea de a fi prietenii mei, si pentru nunta la care mi-ati ingaduit sa particip!

Casa de ... BETON ARMAT ;)

Love, D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu