...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 16 iunie 2011

Recunostinta

Grace - cum imi place mie.
Ieri am primit multe voci calde sa-mi sopteasca.
Va stiti, nu va chem 'cu un pas in fata'.

MULTUMESC. Pentru grija, incurajari, cadouri nesperate dar pretioase, vesti bune si emotii constructive.

Spre seara am luat iar 'bataie'. Cersind putin timp din timpul tau. Si am plans ca un copil incuiat in casa. Apoi m-am asezat epuizata la laptop. Si o steluta s-a asezat in palma mea, si a vorbit cu mine pana la 4 dimineata. Multumesc pentru ca ai 'pierdut' timpul cu mine.

Azi m-am trezit obosita dar cu un soi de speranta neasteptata. Inspiratia a venit odata cu amintirea gandurilor care m-au incalzit ieri. Si am scris un poem de dragoste pentru doi din prietenii mei nepretuiti care se vor casatori. Acum sunt multumita. Am primit ceva bun, am facut ceva bun...

Parca e ceva mai bine. E soare, in casa e racoare, iar sambata imi revad Tiesto-ul. Finally.

Hugz from D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu