...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 14 ianuarie 2011

Perspectiva

Totul e relativ, inclusiv dragostea si moartea.

Incearca pe cat posibil sa ridici ochii spre cer in fiecare dimineata, sa iei fiecare situatie ca pe o posibila lectie de 'arhivat' in experienta vietii.

Nu fi zgarcit cu incurajarile, imbratisarile sau zambetele.

Indiferent ca esti baiat/fata, barbat/femeie, uneori astfel de gesturi pot valora enorm in viata cuiva, si este foarte probabil ca tu sa nu stii cat de mult a insemnat un simplu gest pentru cel caruia i-l oferi... Si asta nu te face mai putin masculin - daca esti baiat, sau si mai ultrafeminista decat esti deja - daca esti femeie. Orgoliul nu ar trebui sa stea in calea unor astfel de manifestari firesti, care incalzesc suflete si apropie inimi.


Daca tac nu inseamna ca nu vad...

Daca tu refuzi sa vezi, nu inseamna ca un lucru nu exista...

Daca tu nu auzi, nu inseamna ca nu-ti vorbesc. Sufletul meu vorbeste...
__ Asculta-ma (cu urechile), n-am nevoie DOAR sa ma AUZI...

Daca nu plang, nu inseamna ca nu sufar...
__ Daca nu rad, nu inseamna ca nu ma amuz...
Daca tie nu-ti place sa zambesti, nu ma fa sa plang...


Daca sunt sincera/deschisa, nu inseamna ca am aruncat 'masca', ci ca am lasat-o 'pe pilot automat' atunci cand spiritul meu simte pericolul. Asta nu inseamna ca mint, ci ca instinctul de conservare functioneaza si la mine, uneori...

Nu ma judeca decat dupa ce ai mers macar 100 metri in tenisii mei. Eu asa fac. Pentru ca din partea cealalta a lucrurilor, s-ar putea sa schiopatezi la fel ca mine...

Nu intra cu picioarele in viata mea si nu iesi pe usa fara sa ma asculti si pe mine pana la capat. Daca ni se intampla ceva rau pana la posibila viitoare intalnire, poate tu n-o sa ai remuscari daca eu patesc ceva, insa eu voi avea regrete daca patesti ceva. In plus, urasc ' WHAT IF?! '...

Nu te du @ nani daca te-ai certat cu cineva. Stiu ca poti adormi, insa n-o sa visezi frumos. Si daca nu se poate sa te impaci cu acel CINEVA, macar reflecteaza si invata sa nu repeti greseala...

Priveste-te mai des in oglinda si incepe sa judeci intai de toate the 'Man in the mirror'...


Doar pentru ca tie ti-e somn, nu inseamna ca si eu vreau/pot sa dorm...

Nu te infuria repede, peste 5 ani n-o sa mai conteze motivul...

Daca tie nu-ti place sa te joci, nu ma obliga si pe mine sa fiu 'om mare'...
__ Daca esti mare, nu inseamna ca ai trait pana acum...

Daca tu te consideri perfect, nu ma obliga sa renunt si eu la auto-educare...

Daca esti intr-o relatie nu inseamna ca stii sa iubesti...


Daca ai facut ceva bun, nu astepta laude sau rasplata. Dumnezeu nu are 'datornici'...
_Daca ai facut ceva rau, nu-ti cere iertare fara sa TE IERTI. Restul va veni de la sine, din sufletul tau...
__ Ceva bun pentru tine poate fi ceva rau pentru mine. Depinde de PERSPECTIVA din care privesti.

IUBESTE-MA CAND MERIT CEL MAI PUTIN, ATUNCI AM NEVOIE CEL MAI MULT.

Outlandish
Am citit 1000 de carti, insa niciodata nu m-am citit PE MINE.
La naiba cu Diavolul, cel mai mare dusman al meu sunt EU INSUMI.

Post scris intr-o dupa-amiaza de vineri, cand lucrurile au 'tacut' suficient de mult cat sa-mi aud gandurile si sa pot scrie ceea ce simt.
Daca scriu ce simt, nu inseamna ca ma cunosti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu