...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 25 noiembrie 2010

Eu nu am o zi de nastere...?!

HeyThere...

Zilele care trec peste mine, lately, sunt din ce in ce mai incarcate emotional. Teoretic, asta e un lucru bun. Practic, ma seaca de puteri fizice. Ma simt din ce in ce mai slabita, mai obosita, mai iritabila, mai vulnerabila.

Facultatea mi-a mancat duminica - am xeroxat cateva manuale, FiiLumina.ro incepe sa prinda contur si deasemenea ideile in legatura cu el sunt mai interesante, blogul meu 'primeste in gazda' noi umani misto, NuSkin si oportunitatea business-ului promovat m-au determinat sa incerc sa-mi gasesc un loc in lumea promovarii de tehnologii si produse de wellness. Lyoness imi propune returnarea unor sume din shopping-urile facute oriunde (hypermarket-uri, shop-uri de diverse, benzinarii).

Saptamana trecuta m-am 'despartit' de MyBestFriend. Cred ca de data asta e definitiva situatia intrucat nici unul dintre noi nu mai rezista in ping-pong-ul creat neintentionat. Saptamana asta am (re)castigat unul din prietenii de suflet. Interesant de aflat, dupa o perioada, ca mai exista suflete care asteapta cuminti sa (re)vina in vietile noastre, pentru a se bucura impreuna cu noi, pentru a ne fi sprijin atunci cand situatiile o cer, sau pentru a petrece pur si simplu cateva ore/saptaLuna in compania noastra. Refreshing. Merci!

Posibilitati nenumarate. Tendinte si business-uri dintre cele mai variate, care propun si promit castigarea de multe si diverse. Incredere si scepticism invers proportional cu timpul acordat fiecarei posibilitati.

Saptamana asta, inainte de predarea proiectului la engleza, la facultate, incercam sa umplem timpul cu diverse replici care dintre care mai spumoase dar goale de continut. Unul din colegii mei a replicat: 'eu nu am o zi de nastere.' WTF?! Eu si un alt coleg am tacut o secunda, apoi am izbucnit intr-un ras isteric si haotic. 'Cum adica nu ai o zi de nastere??? Da' tu cum ai aparut? Zbuf?! Si gata? Ai putea sa ne dai macar o idee despre cum a fost la BigBang daca tu NU AI O ZI DE NASTERE... Dragul de el voia sa spuna ca el nu are o zi de NUME... Eu si colegul Andrei ne faceam planuri sa chiulim pe 30, ca semn al dispretului nostru fata de onomastica si dorinta fatisa de a nu ne servi colegii (vreo 150 valabili!!!) cu bomboane.

Iata cum vremea este chill, eu sunt 'in corzi', sunt pe linia de plutire intru totul, fizic si psihic.

Multumesc prietenilor care se raresc dar isi intaresc locul in viata mea.

O saptamana excelenta, inspirata si linistita!

Hugz from D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu