...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 4 noiembrie 2010

Despre 15 Oct - abia pe 4 Nov :)

Daca tot am laptop, vreau sa profit de ocazie si sa ma 'achit' de datorii ;)

In alta ordine de idei, ramasesem la ziua mea...
15 octombrie 2010 a fost cea mai misto onomastica ever, so far :)

Am primit urari telefonice dintre cele mai calduroase, mesaje care mai de care mai frumoase si sincere, am primit cadouri nemaipomenite si gesturi de afectiune care m-au coplesit. Culmea sau nu, anul acesta nu mi-am dorit nimic in mod special, tocmai pentru ca am de toate: aer in plamani, creier cat pentru doua cutii craniene si pe toti cei dragi ai mei sanatosi si frumosi :)

Cel mai frumos sentiment este atunci cand nu-ti doresti nimic, si totusi te trezesti ''ingropat'' in cadouri de diferite feluri si 'nuante', care de care mai frumos.

Si totusi...Unul din telefoanele care m-au facut sa ma simt speciala, a fost de la una din matusi, care mi-a felicitat parintii ;) Mi se pare si logic sa-i felicit pe ai mei pentru bijuteria de mine :))

Am primit doua carti absolut geniale despre iubire, Arta de a iubi si Cele cinci limbaje ale iubirii.

Am primit o esarfa superba turquoise (daca esti baiat - considera ca am zis blue :P) si un fular nemaipomenit de calduros rainbow de la doua persoane speciale pentru mine, un breloc care ma caracterizeaza si un CD cu muzica gospel - formatii preferate, flori si banuti, un magnetel cu un indemn crestin, vreo doua parfumuri pe gustul meu, o brosa-clama mov hand-made delicata de care nu ma despart.

Imbratisari, gesturi care nu trebuie rumegate prea mult - doar acceptate, am primit totul cu recunostinta, m-am simtit binecuvantata si am multumit pentru fiecare lucru si persoana in parte care mi-au imbogatit ziua. A, si am pierdut (din nou) la whist, contrar parerii unor amici care ma acuza de furt preferential :D

Apoi am primit de la o prietena draga, o oferta prin care mi-am facut cadou un laptop. Un T.Satellite, micut, grena (mda, un rosu mai inchis), rapid si ascultator. Mi-am dorit sa am laptop - sa nu mai fiu nevoita sa mai cersesc la altii.

Adica nu numai ca am primit cadou multe lucruri si sentimente frumoase, MI-AM si FACUT cadou singurica un ditamai notebook-ul.

It feels good. It felt awesome!

Multumesc tuturor pentru vocile calde, mesajele sincere, lucrusoarele superbe, zambete si imbratisari ravnite.

Si scuze pentru feed-back-ul atat de tarziu :)
Hugzulici mozoliti cu sampanie. Hac! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu