...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 21 aprilie 2011

Tiesto

Tijs Michiel Verwest. Olandez. Nascut pe 17 ianuarie '69.

Pe 23 martie 2009 a fost prezent la Sala Polivalenta, unde am ajuns printr-o surpriza.
Show-ul a fost super. Iar eu ca fana declarata, am fost incantata de prestatie.
Cineva a remarcat ca eram imbracati la fel - eu si Tiesto :D

La Avb-u' am rezistat eroic in ploaie pana la o anumita ora cand frigul m-a razbit - la Arene.

Piesa mea favorita ii apartine lui Tiesto - In the Dark - un featuring cu Christian Burns.
Daca Tiesto stiu ce poate ca artist - asta in timp, Christian Burns m-a frapat datorita ochilor foarte expresivi - rimelati sau nu. Prima data cand am vazut clipul, Christian m-a cucerit.

De vreo doua luni sunt in transa datorita piesei lui AvB-u' - Light Between Us - tot un featuring cu Christian Burns. Aceeasi impresie. Omuletul acesta ma hipnotizeaza. Iar noua piesa e BETON. E pe repeat de aseara, cand m-am hotarat sa o downloadez eu insami - desi torrentele ma trimite la plimbare de fiecare data cand preiau initiativa de a 'da jos' niste piese.

Insa am reusit :)

Tiesto si AvB-u' sunt foarte misto ca artisti. Insa recunosc ca vocea si charisma lui Christian au si ele un cuvant greu de spus pentru succesul acestor 2 'pese grele'.

Tiesto revine in Romania, la Arene, pe 18 iunie. Detalii, aici.

Cine mai vine?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu