...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 18 martie 2011

ALONE















Multime. Multime... multa.
Vreau liniste.

As vrea sa pot tipa o SINGURA data si sa dispara toti; sa ramana doar 2-3 'suflete'. Dar nu pot face asta pentru ca stiu ca probabil voi fi linsata, si poate, pe buna dreptate.

N-am unde evada (de tot) si tot ce pot face, de fapt tot ce mi-a mai ramas sa fac este sa-mi infig adand castile in urechi. Ca sa nu mai aud.

Ma feresc cat de mult pot de MULTIME. De aglomerari si de interactiuni inutile.
Abia mai respir cand ies.

Mi-am interzis sa-mi mai fie DOR. Si totusi...


Un comentariu:

  1. Hugz from bugz & pupicuti albastri.Iti dorim o zi speciala exact asa cum vrei tu Deea!GBU sufletel dragalas!be cool & big up

    RăspundețiȘtergere