...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

sâmbătă, 9 octombrie 2010

Pasi

Aseara am vazut in sfarsit unul din filmele recomandate cu insistenta, film care merita laude si critici deopotriva.
The Experiment (2010) este un remake al thriller-ul psihologic german "Das Experiment"( 2001). Se vrea a fi un thriller psihologic care transpune intr-o maniera relativ originala schimbarile de comportament aparute in urma unor situatii-limita impuse. Adrien Brody, Cam Gigandet si Forest Whitaker sunt recrutati pentru a participa contra-cost la un experiment menit sa inteleaga si sa evidentieze latura psihica in conditii critice.

Merita vazut, ca tema seamana cu MindHunters, bunut, interesant si captivant de la inceput pana la sfarsit. Dar, from my point of view, ce mi-a lasat insa un gust amar este finalul abrupt. Pur si simplu se termina... N-joy!


Si, dupa cum spuneam, saptamana sarbatoritilor a inceput.
Deci, in ordinea 'numerelor de pe tricou', azi, 9 octombrie, ii urez LMA lui Bebel.
Si lui Yatzi. Sa fiti sanatosi si impliniti. Hugzulici.

Tot azi, acum 4 ani, a plecat dintre noi, lasand o lume a snookeristilor in lacrimi, Paul Hunter.
Troneaza la loc de cinste pe geamul camerei mele. Dar mai ales in inima mea. RIP. Eu personal inca mai astept sa-l vad aparand pe sticla, cu zambetul victorios, ca si cum si-ar fi luat o mica pauza binemeritata. Dar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu