...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 27 februarie 2012

Impresii (?!)

Stau de-o buna bucata de timp si ma-ntreb: cum e sa traiesti in pielea unui mincinos?!

Adica o fi bine, o fi rau, te simti mai 'la adapost', te simti mai jmeker cu doi de 'JM'?

Adevarul e ca unii oameni sunt atat de prefacuti ca pun pariu ca se prefac inclusiv in camaruta proprie si personala, cand isi scot ciorapii cu miasma de dihor si si-i adulmeca zambind multumiti 'parfum!'...


Pe bune acuma: iti place sa fii apreciat / laudat pentru ceva/ceea ce NU esti/poti?

Imi place sa cred ca suntem miliarde de oameni UNICI. Fiecare are exterior asemanator cu celelate miliarde, dar suntem UNICI, fiecare cu propria secventa de ADN, fiecare cu toanele lui, nivelul de suportabilitate la orice variabil, placeri si preferinte UNICE.

Toti sunt adevarul intruchipat - desi se mint inclusiv pe ei insisi.
Toti sunt buni - desi sunt doar cu ei insisi.
Toti sunt saritori - sar peste situatiile in care ar putea aduce un zambet pe fata cuiva care chiar are nevoie.
Toti se pricep la orice - desi nu se pricep nici macar sa-si tina ordine in camera.
Toti sunt ambitiosi - ambitia de a renunta in secunda 2 cand au dat de obstacol.
Toti vor si cred ca merita ce-i mai bun - dar putini sunt cei care isi doresc in mod real si care merita intr-adevar ceva bun.
Toti se plang ca e greu, ca nu e, ca nu au cum sa...orice - dar nici unul nu multumeste intai pentru ceea ce ARE - caci in asta consta secretul.

Toti au impresii ca - orice.

Nu veni sa imi tii morala despre ce e bun si corect, cand tu esti mai fals decat o masca.
Nu veni sa-mi spui care este adevarul , cand singurul TAU adevar este fals.
Nu veni sa ma intrebi cu ce-ai gresit de te tratez cu dosul, cand tu esti primul care-si greseste, tratandu-te singur josnic.
Nu veni sa-mi spui ca ma iubesti cand singurul pe care-l iubesti este egoistul din tine. Si te iubesti prost, pentru ca pe un egoist il ignori, nu-l iubesti. Masochistule.
Nu veni sa-mi spui ca n-ai, ca n-ai de unde, cand tu-ti tii gunoaiele in casa mai ceva ca pe niste diamante rare. Lucrurile care dor, care nu mai au valoare, le dai, le arunci. Iti faci loc pentru lucruri noi. Tu le colectionezi.
Nu veni sa-mi dai impresia ca esti destept, caci imi arati ce mandru esti ca te-ai putut prosti doar pe tine insuti.
Nu veni sa mi te lauzi cu lucrurile pretioase pe care le ai, cand singurul lucru pretios pe care ar trebui sa-l ai mereu cu tine este un zambet, si tu nu dai doi lei pe el.
Nu astepta sa te bag in seama sau sa-ti raspund la mesaje / apeluri / comm-uri, doar pentru ca ai impresia ca ma cunosti. Pentru ca nu ma cunosti.

Daca m-ai cunoaste, ai sti ca nu-mi plac bagatorii de seama, pupincuristii, prefacutii, interesantii neinteresanti, oamenii cu bani saraci cu duhul, prostii cu diploma, milogii increzuti, saracii mandri si prietenii imaginari. De aia nici n-am. Prieteni imaginari. Ci doar 2-3 reali.
De aia si sterg mesajele prietenilor imaginari, dupa ce scuip a scarba.
De aia am, ca multumesc pentru putinul pe care imi este ingaduit sa-l am, de aia primesc mereu lucruri bune, pentru ca multumesc si pentru lucrurile rele care imi servesc drept lectii de 'asa nu'. De aia pretuiesc orice lectie, pentru ca multumesc pentru raul care ma inalta.
De aia spun adevarul, pentru sunt mintita de 'cei care cauta sa spuna adevarul'.
De aia ma imbrac in haine care valoreaza pentru mine ceva, pentru ca sunt inconjurata de bogati pe care-i poarta hainele, ei fara haine valorand nimic.
De aia zambesc mereu - pentru ca zambetul imi este un bumerang credincios.
De aia dau mesaje de incurajare, pentru ca sunt incurajata foarte rar si aproape insesizabil.
De aia nu-i judec pe ceilalti, pentru ca aparentele ascund adevarul. Fie ca este bine, fie ca este rau.
Si de aia iubesc, pentru ca nu vreau sa-mi pierd timpul pretios urand.
Nu am chef sa ma cert cu persoane reduse dpdv (insert anything here), si nici nu daruiesc timpu-mi pretios persoanelor care nu-si pretuiesc nici / decat propria persoana.

Mi-e lehamite de tine, scuteste-ma cu linguseala ta de doi lei.
Daca doar te simti ofensat si nu-ti revizuiesti comportamentul in general, atunci n-ai inteles nimic, esti cu adevarat prost, si ai dreptul sa dispari. Ignore vei continua sa ai din partea multora.

Bine pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu