...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 6 februarie 2012

Iarna - sau - cum sa fii detestat pentru nimic

Hello! Mi s-a inzapezit manuta asa ca am acoperire pentru ca nu am mai scris de o luna :)

Mie imi place iarna. Poate pe locul 2 dupa muzica. Am mai scris despre asta, dar ma repet: Craciunul inseamna 'capturati' in casa, cu nasurile lipite pe geam, holbandu-ne la fulgii care danseaza nemaipomenit, cu miros de brad si cozonaci, cu un zambet tamp a 'ningeee' :)

N-am avut in 2011 manuta / piciorus de fulg de Craciun :(
Iar acum parca cerul intreg mi-a ascultat fiecare suspin dupa Lacul Lebedelor - varianta FULGI, si acum imi da pentru fiecare ruga cate o zi intreaga de ninsoare. MULTUMESC FRUMOS :)
Eeee, acuma nu aruncati cu bulgari dupa mine ca am cazemate gata facute in caz de atacuri rautacioase :P
Ma iau eu de voi si de stupida voastra vara? Cand toti iddy se imbraca mega-extra kitschios si-mi zgarie literally retina, cand trebuie ca nasu-mi cu puteri supranaturale sa 'adulmece' de la kilometri intregi nespalatii, cand toata lumea ia pastila de nebuni 'hai-la-mare-toti-odata', si cand firavu-mi sistem respirator trece prin agonie extrema din cauza caldurii insuportabile...

SSST! Da, adica ciocu'-mic, sau joc de glezna - momentan prin zapada, ciudatilor >:)

Gusturile nu se discuta. Daca eu POT exista si in verile insuportabil-exasperante, puteti si voi sa va adaptati, wright? Ziceti merci ca aveti si iarna unde sa inotati, singura diferenta sunt cele -20 grade. ATAT! Daca ati fi facut matematica (Florin, nu-i ajuta) ati fi stiut ca daca inmultiti cu un minus (-) cele (-20) existente, ati fi avut +20 grade, exact ca vara :))

Acum, revenind din strafundul rautatii mele indreptate catre plangaciosi, I LOVE WINTER!

Imi place sa stau in frig way more than warm. Caci pot respira. Imi place sa fie zapada 'pana in gat', caci nu ne mai grabim sa facem orice 'pe repede-inainte', ci stam in casute - daca suntem invatacei, conducem mai normal - daca suntem bizoni, altfel platim daune, ne gandim de doua ori daca sa iesim din casa doar ca sa populam fara rost strazile/trotuarele inzapezite, suntem fortati de imprejurari sa fim (sper!) mai umani, mai rationali.

Asa-i ca e mai interesant sa te dai cu celofanu' / capacul de la buda / saniuta / sky / placa / patine, si sa bei ceai / vin fiert ascultand WinterKiss, decat sa curga apele pe tine intr-un mod dizgratios si sa bei bere pana lesini? Mno, lasa gargara si mai da-i un bulgare in freza 'dusmanului' tau imaginar.

N-joy winter, slowing life si fereste-te de turturi.
Afara lingeeeee!!!!!
Hugz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu