...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 20 februarie 2012

Etc

Incep fara salut... Doar incep.

Luni am fost la un prieten drag la job, de pe la 3 pana pe la 6 si ceva. Am ras, ne-am amuzat unul de altul, unul cu altul, am vorbit diverse de suflet si nimicuri hazlii. Multumesc Bee.

Marti am primit un ursuletz dragut de la o colega de la Carrefour. Pentru ca au ramas destule ne-date de Valentine's. Pe la pranz imi cumparasem niste biscuiti nemaipomeniti de buni de la Milka, cu care am vrut s-o servesc. M-a refuzat pentru ca nu au voie sa haleasca in incinta (musai in bucatarie) din cauza camerelor de luat vederi. Si mi-a mai dat si pe deasupra un pumn de bobo. Multumesc. Pe ursulet il cheama Fratele-lu'-Tedilutzu, pentru ca iubitul meu nu s-a gandit la nici un nume, motivand ca a vrut sa ne gandim impreuna. A, da, si Fratele-lu'-Tedilutzu nu mai are tata. L-am decazut din drepturile parintesti pe iubitul meu, pe motiv de Lene :))

Sambata am vorbit la telefon cu majoritatea persoanelor care-si au chipul lipit in sufletul meu, ca pozele de la guma Turbo pe frigiderul vechi al alor mei.

Profa mea de engleza din facultate, Felixu de care mi-e asa dor, ingerasa mea...

Azi dimi, dand mesajele mele de 'welcome in a new week - hope it's for the best', un unchi de-al meu ma intreaba 'Cine sunteti?' I-am raspuns ca il deranjeaza nepoata, si ca il si pup cu ocazia asta. M-a pupat si el prin mesaj, doar pentru ca nu m-am dovedit a fi vreo straineza care-i trimite imbratisari la orele 9.00 dimineata. Multu pentru zambet. Matusa a sunat si mi-a multumit pentru mesajele pe care le primeste mereu. Sot si sotie, mi-au facut ziua mai frumoasa, separat, dar impreuna. Multumesc.

Jade s-a scuzat gratios pentru tacere, dar i- / mi-am amintit ca 'totul are un scop / motiv'. Nu-i bai, bem cu prima ocazie, cand ne mai adunam pe la casele noastre. Hugz u too.

Dar primul mesaj de incurajare intr-o noua saptamana a venit pe neasteptate de la ingerasa.
Cat de rar ne vedem, dar cat de aproape ne suntem. Si se pare ca este reteta tuturor prietenilor mei reali.

Imi pare rau ca nu mi-am facut timp mereu sa ne vedem, dar sunt cateva suflete pe care le port mereu cu mine. Multumesc pentru existenta voastra care imi face propria existenta mai usoara.

Fiti binecuvantati. O saptamana extraordinara, din care sa furam cat de multe zambete putem, si sa profitam la maxim de timpul care lucreaza mereu in favoarea celor ce-si amintesc sa traiasca.

Love, D.

P.S. Diseara sarbatoresc. In familie :)
Adica beau in cinstea unei reusite. Sper sa beau cat mai mult ca sa adorm cat mai repede ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu