...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

marți, 28 septembrie 2010

MAXIM !

O, Yes!

Week-end-ul a venit cu o lacrima de nervi si durere, s-a disipat printr-o iesire la peste, si s-a evaporat luni... De parca nici n-ar fi fost.

De joi, eu dimpreuna cu cativa umani, ne chinuim si ne amuzam, ne stoarcem creierii neatinsi de muste patinatoare :D, sa o 'punem' de-o iesire de revellion :)
Nimic banal, doar ca odata ca ai plecat la drum, nu zi HOP pana n-ai ajuns. Si in caz de urgente, macar gandeste-te sa te faci frate cu Aghiutza - daca e musai sa treci un pod.
E usor amuzant (si nu glumesc), sa fac rost de banuti pentru facultate si calatorie in acelasi timp. Pentru shopping de UTILE si facturi. Pentru o pereche de Conversi/Fake, pentru bagat portelanuri-pardon-masele in gura si pentru reteta de ochelari-MUST-fumurii-RayBan.
E fireste sa vrei bani, NU sa te apuce toate damblalele odata, tu neavand job... Dar, sunt o persoana fooooarte speciala si NUMAI eu pot face asta :)

In alta ordine de idei, ma doare la bajketzi, literally. Eu stiu ca VREAU. Restul e neinteresant. Am un ''je m'en fiche'' in mine, de i-am exasperat pe ai mei...ai mei = parinti, best friends, prieteni, amici... Si ce vreti sa fac? I-am promis lui LittleShine ca nu mai plang, n-o sa ma sinucid ca nu am solutii dar nici n-o sa renunt la visele mele. Maxim am spus!

In week-end am vizionat @ tv, cea mai noua commercial a celor de la Vodafone: Paul Maximus o intalneste pe mama wanna-be-his-girlfriend. Niste replici funny, incheiate cu 'Tu du-te acasa!'
Baietii astia, se folosesc de aproape toate armele ca sa cucereasca niste pipitze, folosindu-se inclusiv de farmecul personal (inexistent) ca s-o impresioneze pe viitoarea-mama-soacra, doar-doar ea va pune o vorba buna pipitzelor care nu vor sa auda de ei... Ca cica au auzit ei ca functioneaza sa te dai bine pe langa cercul de apropiati ai pipitzei... Ahamz, si marmota...

Deci, cum ziceam: Maxim! Maxim de distractie, maxim good-feelings si maxim de vise imposibile!
Damn it feels good :)

Ascult de ieri un remix reusit facut dupa Kobi Peretz - Kama Ahava.
Melodia originala (aici e live acoustic cu intro MadeBy Scorpions) e superba - imi da fiori... Ritm lent, de dragoste...
Posibil ca va deveni subiect de facut bani si pentru manelicii retarzi ai RROManiei.

Hay, N-joy this week, love me and believe in me!
Daca vrei sa fii pesimit/a, canta la alta masa ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu