...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 16 septembrie 2010

Am reusit :D

DA! (impreuna) am reusit! Am trecut 100% safe, super ok, all-smiling-face, fara incidente, chiar cu provocari extra! Am trecut de ziua de joi :))

Razi, daca iti face placere, dar am si eu 'kind-of-superstitia' mea. De-a lungul timpului am remarcat ca lucrurile evolueaza in functie de atitudinea cu care tratez lucrurile. Dar, potrivit legii lui Murphy :D, parafrazez putin, si (re)formulez urmatoarele: daca exista vreo posibilitate ca un anumit lucru sa mearga prost, (imi) va merge prost (in special joia). Nu intru in detalii pentru ca nu vreau sa razi chiar asa tare de tampeniile pe care le-am suportat de-a lungul timpului in UNELE zile de joi.

De luni am dat-o in feeling-uri pozitive, am dat un pic cu inspiratia pe caiet :), marti a fost o zi absolut speciala din multe puncte de vedere si pe care am trait-o la intensitate maxima - miercuri am dat mesaje de incurajare (caci asa incepe vindecarea) si m-am binecuvantat cu un feed-back neasteptat de pozitiv, si apoi am petrecut-o cu o prietena draga, si azi...AZI a fost apogeul acestei saptamani. Am primit ceea ce aveam nevoie, de la banuti pana la incurajari dintre cele mai speciale (multumesc!), mi-am testat limitele si am reusit sa fac totul perfect! Am primit inclusiv provocari neasteptate si solicitante, pe care le-am traversat victoroasa, fara sa ma abat de la drumul initial. A fost un slalom pe care l-am acceptat ca fiind un test, si am reusit sa inchei ziua de JOI cu un triumf total! Am zambit, apoi am ras, m-am rasfatat cu cate putin din tot ce e frumos si bun, mi-a facut placere sa ajut, sa fiu amabila, sa cant si sa multumesc :)

DA, pot si VREAU! Gata, nu mai exista nici o incercare de superstitie legata de ziua asta!

Ultima piesa aflata pe repeat in casti este Sistem - People are people. Baietii au devenit sustinatori ai ecologiei, in urma cu ceva timp. Googalind, am aflat ca piesa este un cover (foarte reusit, cred eu) dupa piesa omonima a celor de la Depeche Mode. Mie imi place. Mult.

Revenind, vine week-end-ul si eu am aripi sa zbor. Senzatiile traite in ultima vreme, sentimentele ivite si speranta sunt cele pe care le invoc si pe care ma sprijin cu toata increderea.

By the way, in timpul zilei am primit asta :' Oamenii care fac o alegere diferita sunt acei oameni care creeaza o lume diferita. A venit momentul pentru cei care fac alegeri sa avanseze cu un pas.'
(Uneori atrag astfel de incurajari atunci cand simt ca sunt pe drumul cel bun dar nici un felinar nu este aprins. Simt ca este ok, doar caut lumina.)

Razi un pic, si verifica daca si viata ta consta in cele 5 sticle din imagine. Eu inlocuiesc Cola cu Schweppes :D Restu' vad ca se pastreaza :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu