...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Carpe Diem!


Asa cum am prevazut - si mai ales cum mi-am dorit, saptamana aceasta a decurs fara incidente, in deplina armonie si concordanta cu 'my inner feelings'.

De ceva timp sunt pusa in fata unor situatii care necesita decizii in 2 timpi si 3 miscari. Nu prea am timp sa rumeg la ce se intampla, persoanele care ma pun sa aleg sunt relativ importante pentru mine si evident ca deciziile trebuie luate ca atare.
Dar am reusit sa ajung la un anumit grad de 'experiente acumulate' care m-au intarit si determinat sa iau in calcul doar anumiti factori in deciziile mele.

DAR...carpe diem!, ar zice cineva fara sa stea pe ganduri. Pe romaneste, 'eu cand vreau sa fluier, fluier' :D

M-am hotarat sa ma inscriu iar la facultate pe ultima suta de metri, raspund afirmativ tot mai des invitatiilor primite 'intr-o ora la Romana' :P, m-am trezit ca accept sa calatoresc 'misiune imposibila' in Europa, de sarbatori. N-am avut la ce sa ma gandesc prea mult, caci deciziile cele mai intelepte si mai apropiate de ceea ce ne dorim cu adevarat se iau instant. E o chestiune simpla, de genul DA sau NU. Restul sunt detalii. Detalii care se pot modifica pe parcurs. Dar totul este posibil atunci cand iti doresti cu adevarat. Si daca nu-ti doresti nimic, nu te plange ca viata iti da greutati/neajunsuri de 'sa iei cu paine'. Nu mai bine iti doresti ceva bun-bun decat sa accepti ceva rau?!

Indiferent ca esti tanar/in etate, ca ai vise sau nu, da-ti jos ochelarii de cal si multumeste pentru viata si libertate. Doreste-ti macar sa fii sanatos si intelept. Restul fericirii vine din optimismul cu care tratezi situatiile si din perspectiva cu care privesti lucrurile. Fii recunoscator pentru ceea ce ai, caci vei continua sa primesti mai mult, accepta ca nu e obligatoriu sa iti iasa toate lucrurile din prima pentru ca este posibil sa ratezi niste lectii pe care trebuie odata si-odata sa le inveti.

Traieste fiecare zi ca pe prima zi din viata pe aceasta planeta, si ca pe ultima care iti este permisa. Hugz si week-end placut in continuare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu