...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 2 septembrie 2010

The Bucket list...

'Everybody's gonna love today'... Refrenul preferat si totodata sintagma care ma scoate din momentele mai dificile prin care trec.

Saptamana asta mi-am facut ordine printre dvd-urile cu filme, carti de tot soiul, muzica si poze. Mi-am stors creierasii sa-mi amintesc de ultimele lucruri pe care le-am citit, vazut, ascultat. Iata ce-a iesit.

Ultimul film bun vazut: Inception. Cand voi intra in posesia noului laptop, mi-am propus sa-l mai vad de cel putin 5 ori. Fabulos. Datorita temei si traspunerii ametitor de ...visatoare :D

Ultima carte citita: 'Gandeste fix EP SOD' de Paul Arden. Un exemplu de carte
(~ 80 pag.) citita cu nesat in (fix) juma de ora. Este genial de simpla, clara, amuzanta, si contrar titlului, nu este o carte care sa te oboseasca/plictiseasca incercand sa te invete vesnicul 'CUM sa'... Au contraire: DE CE, intr-un stil complet iesit din...tipare. Personal, mi-a 'scapat' bijuteria in mana catorva prieteni foarte dragi mie, iar feed-back-ul a fost un mare 'Wow! Indeed!' Este o gura de aer proaspat atunci cand vrei sa faci ceva nou.

Ultimul album ascultat 100% a fost 'Ne-Yo - the year of a gentleman', care a fost lansat in 2008. Ne-yo este de departe cel mai bun album din cele 7 alese aleator si indesate in MP3. De vara, light, cu piese romantice si bine inchegate, cu linii melodice simple si senzuale, mai-mai ca l-as recomanda sa fie ascultat NUMAI in pat ;)

Ultima serie vazuta : Tarzan (2003). Are doar (!) 8 episoade, producatorii au renuntat si la continuare, in 'ciuda' succesului rasunator in SUA. La noi a fost transmis pe PRO-TV acum vreo 3-4 anisori... Am inceput LosHombresDePaco si Dr.House, ambele sunt OnAir din cauza ca mi-a crapat scula...aaaa, da, laptop-ul :|

Ultima Pizza halita .... :)) Biine, exagerez un pic...

Tu iti faci timp pentru 'mici placeri'?

Ieri dimi am descoperit asta. Isn't he awesome or what?!
Hugz from bugz :)
N-joy the week-end also :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu