...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

duminică, 3 octombrie 2010

Octombrie

Pentru mine e cea mai speciala luna dintr-un an calendaristic.
Face legatura intre cel mai aiurea anotimp - vara si anotimpul meu preferat - iarna.
Este luna in care majoritatea institutiilor revin la lucru.

Dar, octombrie inseamna pentru mine si...
Luna in care s-a nascut un geniu-artist. EU :D
Luna in care s-au nascut sau au plecat cateva dintre cele mai dragi fiinte...
Luna in care au inceput sau s-au sfarsit unele dintre cele mai frumoase relatii. Nu mi-am propus asta, pur si simplu asa s-a intamplat.
Luna in care ma simt cel mai bine. Fie ca traiesc un inceput sau un sfarsit.
Si e luna in care tocmai am intrat si pe care o savurez la maxim anul acesta.

Pregatirile pentru excursie merg perfect. M-am inscris la Psihologie si Universul mi-a achitat si prima rata :)) Restabilesc legaturi uitate/pierdute, rearanjez prioritati si invat din greseli, ma bucur de racoare, liniste si armonie.

De vineri am pe repeat Bruno Mars - Just the way you are.
Videoclipul e misto: liniar-romantic, un mare plus pentru ideea crearii unor imagini din banda unei casete, Nathalie Kelley (F&F Tokyo Drift) si Bruno sunt foarte hot - si nu a fost nevoie sa renunte la haine ;) , melodia in sine fiind unul din mix-urle perfecte intre linie melodica si versuri. Jos palaria!

Deci, saptamana s-a terminat on top for me, octombrie is on the floor, pastrez starea de spirit excelenta si un optimism debordant.

N-joy both Bruno & October.
Hugz from D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu