...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

marți, 7 septembrie 2010

Black Tuesday...

...after boring week-end.
Hello...back from Hell...

Vineri a fost movie-night, sambata si duminica am pierdut vremea incercand sa fac cate ceva, a fost un week-end de mai bine n-ar fi fost...

Luni am terminat de citit o carte exceptionala 'Puterea extraordinara a subconstientului' - de Joseph Murphy. De saptamanaviatoare voi posta in fiecare luni cateva lucruri care ''mi-au vorbit'' in fiecare capitol din cele XX! Un suflet foarte drag m-a incurajat cu initiativa, deci sper sa fie de folos. N-joy de pe-acum!

Dar...azi...A fost o zi fix ca in Iad, desi n-am fost pe-acolo si nici nu voi ajunge ever!

Agitatie, nervi, sarcasm, rautate si prostie. Ultima in cantitati industriale. Parca odata cu astenia de toamna toata lumea intra in fibrilatii si creierul se contracta.

Cineva spunea odata ca avem dreptul sa fim suparati, dar nu avem dreptul sa fim si rai...Oare?!

Tot muzica este cea care m-a tinut pe linia de plutire, m-a scos la tarm chiar inainte sa ma inec in lacrimi si injuraturi nerostite, tot ea m-a ajutat sa nu ma pierd...Ce m-as face daca as fi fost surda? Sau daca nu as fi fost binecuvantata cu MP3-ul? Si daca nu as fi avut notiunile de rabdare si intelegere? Nici nu vreau sa ma gandesc... Cand imi voi reveni, o sa scotocesc in suflet sa vad ce mi-a scapat de am cedat asa usor azi.

A trecut, oricum, urat si dureros de incet...asculta asta daca te-ai simtit aiurea in vreun fel azi, si hai sa uitam...
Maine sigur va fi o zi excelenta! :)

Hugz from bugz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu