...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

marți, 22 februarie 2011

Perfect (inglish verjan)

Sau mai pe SQRT: Pink - Fuc*in' Perfect.

Prima data cand am ascultat-o mi-a dat senzatia unei guri proaspete de aer. Psihic vorbind. Exact ca dupa 'Raise your glass'. Mesajul si linia melodica mi-au intrat in sange. Am piesa IN MINTE de cel putin 3 zile. De mult nu m-a mai prins o piesa asa de frumos. Superba!

Sambata seara am fost la TNB la teatru.
Piesa jucata in Sala Mare se numeste S-a sfarsit cum a-nceput.
Delicioasa. Spumoasa prin comicul-absurd al situatiei. Barbatul - eternul idiot in discutia 'femeie, te plangi ca stai toata ziua acasa si NU FACI NIMIC', se hotaraste sa stea EL acasa si sa-i demonstreze femeii ca intr-adevar se plange degeaba. DAR...surpriza. Lucrurile nu sunt exact asa cum vrea EL sa vada - pentru ca femeia chiar ARE / FACE treaba, si sfarseste prin A DARAMA CASA. Literally. Ajutat bineinteles de UN PRIETEN (a se citi: ALT BOU).

Duminica dimineata am acceptat instant o invitatie la sky - suparand alte 2 persoane pentru decizia-intercity. Foarte misto atmosfera, ninsoare, partie mai libera, telescaun, rupt genunchiu', papa bun, chillereala si oboseala spre sfarsitul zilei.

Week-end relativ ok, durere inabusita cu lume multa, agitatie, masca de distractie on si epuizare totala.

So,
Pretty pretty please, don't you ever ever feel
Like you're less than f*ckin' perfect
Pretty pretty please, if you ever ever feel
like you're nothing
You are f*ckin' perfect to me!

Hugz, D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu