...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 11 februarie 2011

Cum iubeste cealalta jumatate

Ieri - joi, a fost o zi amestecata, un mix de sentimente bune si rele in acelasi timp.
Dimineatza a inceput promitator, la birou a continuat sa ma ridice prin unele remarci incurajatoare referitoare la task-urile pe care le-am indeplinit pana acum, am 'coborat' vertiginos dupa ce am plecat de la oficina...
M-am 'ridicat' 2 minute cand m-am intalnit intamplator cu Felix - mint daca spun intamplator, treceam pe langa biroul ei si ma gandeam ca ar fi fost frumos s-o vad macar cateva minute... Apoi mi-am 'reluat locusorul' de pe asfalt pana am reusit sa ajung acasa... Si am revenit incet dar sigur dupa un telefon, telefon care s-a soldat cu o invitatie la teatru. Piesa aleasa random. Am coborat iar (!) pana am ajuns la Teatrul Mic, pentru ca timpul nu a tinut 100% cu mine si credeam ca nu voi reusi sa ajung in termen. DAR... Ewreka! Am ajuns si am si intrat la piesa...


Delicioasa! Piesa, zic. Amuzanta prin comicul de situatie, amuzant de adevarata si excelent jucata. Iata cronica:


"Cum iubeste cealalta jumatate" este o poveste despre trei cupluri unite printr-un adulter si diferentiate prin statut. Cuplurile sunt reprezentative pentru clasa de mijloc. Ceea ce au in comun familiile Phillips, Foster si Featherstone este faptul ca nici unul din membrii lor nu este fericit. Fiona Foster si Bob Phillips au o aventura si cuplul Featherstone, un amarat de contabil si sotia lui, devine alibiul perfect.
In fapt, piesa dezbate problema raului, vorbind despre cum reusesc oamenii sa se raneasca unii pe altii in incercarea disperata de a-si ascunde propriile slabiciuni. Teatrul Mic da anii inapoi si reactualizeaza spectaculos un faimos succes de casa, "Pluralul englezesc". Din distributie fac parte Claudiu Istodor, Adriana Schiopu, Ovidiu Niculescu, Simona Mihaescu, Vitalie Bantas si Rodica Negrea.


Am ras de personajele excelent jucate, am ras de situatiile confuze create din cauza unor calitati/defecte scoase in evidenta cu un umor fin, am ras, pana la urma, de noi si de adevarul dureros pe care il descoperim in urma unor relatii de cuplu/sociale esuate in care continuam sa ne complacem.

O zi scoasa dintr-un mixer, presarata cu momente speciale.

Week-end placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu