...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 25 februarie 2011

Commercials

Heythere!


New Entry. In timp ce ma uitam ca maimuta la OZN-uri pe un site foarte misto, A.k.A. creativemonkeyz.com, am (re)gasit un filmulet pe care l-am gasit touchy atunci cand l-am descoperit, cu mai bine de un an in urma. El se numeste Signs. N-joy!

Cafea. Cea mai misto reclama (so far, from my point of view) ramane cea de la Nescafe. Pe care, btw, o si beau. Zilnic. 2 plicuri/zi. Ma rog, cafea, ness - intelegi tu :)

Retea mobila. Vodafone Romania continua seria de 'aventuri' cu gruparea celor 3 (muschetari) Paul, Cristina si Bogdan. Cu Paul si Cristina m-am 'intalnit' in week-end in parcare la Real - Vitan. Sunt foarte dezinvolti si raman la fel de 'abordabili/anturabili' si in real life. Reclama pe care o ador - din intreaga serie - este cea cu mama Cristinei... Cred ca am mai 'urcat' reclama asta o data, dar... :)

Masini. Caci, nu-i asa, ce ne-am face fara ele? Pe unii ii cauta moartea pe-acasa si ei se plimba. Cu masina. Nu-i nimic, pentru ca 'ezicsta' solutii. Moartea are GPS si mi-i gaseste imediat pe cei carora vrea, micuta, sa le faca 'o vizita'. Dar... Mercedes a scos o reclama care scoate in evidenta siguranta modelului. Interesant concept, macabru, ce-i drept, dar cand vine vorba de brand si promovare, fiecare MarketingDept. are solutii. Mesajul: fenteaza Moartea cu ajutorul nostru. Sau: Sorry

Copii. Sau teste pe copii. Amuzante, ce-i drept, dar cu rezultate 'puse' in fruntisoarele celor mici. Pot copiii sa se abtina sa nu muste din momeala? Unii da, unii nu... Oricum toti sunt foarte dragalasi :) Si pentru ca sunt slabiciunea mea, primiti portie dubla de reclame. Adica, reactii...acre :)) N-joy!


And now, ladies and gents - RObotzi. Sau Mo si FOCA. Doi ROboti 'creati' de ROmani...
'Te rog dulce ca o savarina'...'Mediocrule'...'Poate-i un intelectual'... etc.
Am postat doar primul episod, exista o serie de la 0 la 5 episoade, cu vocabular indraznet dar idei remarcabile. N-joy RObotzi.


Week-end relaxant.
Hugz, D.

2 comentarii:

  1. Greuceanu sari si isi uita palosul in caruta...

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa ce am citit pe aici ... este trist ce se intampla cum societatea distruge oameni si ii invata sa accepte faptul ca sunt singuri si marginalizati cand defapt au un milion de maini intinse gata sa ii prinda. oameni ca tine care spun ca iubesc dar au numai ura in ei. repulsia ta pentru lume nu o sa iti faca bine si nici celor din jur. adevarul e ca fiecare iubeste in felul lui ; lumea partenerul diferite obiecte sau idoli care apropo , ii iubesti cel mai mult si adevarat (madalina , hunter) pesemne ca cineva tre` sa moara ca sa il poti iubi. fa o comparatie si o sa realizezi si dupaia pune pe lista ta de like-uri sa iubesti

    RăspundețiȘtergere