...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 15 iulie 2011

Waves


Hello Hello!

Ce mai faceti dragilor? Care mai e viata voastra? (Quote by Parvuleasca)...

Eu slalom. Fac... slalom. Printre diverse stari si diversi.

Una din ingerasele mele mi-a dat ieri un mesaj pe cat de simplu, pe atat de puternic pentru noi: Miss U :* Si mie mi-e dor de tine iubito!

Ieri am primit semne de la un coleg de facultate, dar fiind prinsa intre 2 treburi @ buro, l-am 'respins'. Mi-au inchis Vodafonu pentru neplata - sunt client 'fidel' ;) - deci te caut ASAP.

Profu' de mate ma sprijina undercover - da, adica fara sa 'stie' ceea ce face :D. Multu!

Colegul meu de 'casa' si unul din ingerii mei pazitori continua sa fie 'umbra' mea si primesc sprijin mai mult decat cer. Multu!

Bitch a ramas langa mine - spiritual - caci e la 65 km distanta. I can feel the wave of your love. Multu!

Viper continua sa se poarte haotic si asta ma exaspereaza pana la epuizare. Ia o pauza bre!!!

Aseara am fost intr-un pub - seara de karaoke. O tipa din gashca - pe care am cunoscut-o acum 2 zile, are o voce absolut superba. Participa la X factor si am incurajat-o sa nu se uite in stanga si in dreapta cand vine vorba de ceea ce vrea sa faca - Keep up the very best work girl!

Azi dimi am stat la o tacla cu cole pana la 5. Da, gainile se trezeau si noi vorbeam :) Merci puiule!

La birou ne-au vizitat sotia sefului si prikindelul. Ma rog, unul dintre ei. Frumos de pica, blondut, timid, cu o manuta atarnata de rochita sexy a doamnei. Mi-a umplut ziua. Imi venea sa-l bag in gentuta de laptop si sa fug cu el :))

Matusa mea imi tot povesteste de verisorul meu Alex, de 4 anisori, cate-n stele si-n luna. E comic, istet de pica, dulce si mereu pus pe cantat si povestit :)

Azi, in timp ce ii tineam locul secretarei noastre dragutze, unul din curieri imi zambeste gales si imi spune: Hai, ca stiu ca iti place sa semnezi :)) Ma resemnez si semnez spasita cu chestia aia numita pix pe un ecran. Ne-am urat week-end placut si o sa ne mai tachinam si dataviatoare probabil. Multumesc !

Acum (13.30) am coborat de la masa si am primit de la un coleg niste salata de fructe. M-am simtit ca acasa, cand mai are tata 'toane' si tranteste cate o mancare de o bate detasat pe mama la capitolul delicatese. Desi, dupa cum mi-a fost laudata mamica, face niste mancaruri si ea... Multumesc Leo!

Multumesc pentru bune si rele (a se citi lectii).

Hugz, D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu