...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 4 iulie 2011

B'ESTFEST

Sallutix.

Deci Mika. El e CEL pentru care am fost this year la BestFest. Mi-am rugat un bun prieten - n.r. a se citi: m-am milogit in genunchi - sa traga niste 'sforicele' sa merg si eu la Mika. Nu aveam de gand sa dau einshpe milioane pentru UN ARTIST. Nu de alta dar am banuti de-i intorc cu lopata :D si sunt foaaaarte zgarcita ;))

So, vineri dupa-amiaza m-am enervat 2 ore asteptand acreditarea pentru eveniment. Niste romanashi idiotzei care au stat foarte prost la capitolul organizare. Sa NU se mai repete: LUATI DE NOTATI!

Asa, booon! Deci: Vineri noaptea am fost la Roger Sanchez.
Bun! Am dansat cat m-au lasat sufletul si piciorusele, nu insa inainte de a trage literally de amicul meu care nu se dadea miscat. Dar a fost misto.

Sambata am ascultat Suie Paparude si...evident: MIKA!
Dragul meu Mika. Un om mare cu suflet de copil. Un one-man-show. Electrizant, amuzant, antrenant, cu acelasi zambet dragalas si gata sa ii faca pe spectatori sa cante cu el, desi unii nu stiu versuri si altii nu pot dansa. Am vazut pe ecran inclusiv un nene si o duduitza trecuti bine de prima tinerete, care s-au bucurat sa participe la concert. Multumesc, Mika!

Duminica am lalait la ROA si House of Pain si am plecat inainte de Pendullum.

Frigutz cat sa ma aleg cu o amigdalita, dar per total, m-am simtit bine.
Multime de adunaturi de felurite diverse persoane si personaje, intalniri neasteptate cu prieteni, observat si minunat imbracamintzi & atitudini, admirat de bikeri & mini-parc de distractii, multumit pentru avioanele reale sau de jucarie & elicopterul care au aparut pe cer, halit popcorn si seminte (ca o tziganca :P), baut de wanna-be-Schweppes si Jager, si carcotit pentru drumul infect de la / pana la scena.

Dar a meritat.

Multumesc Leule :)
Si cu placere ;)

Azi: rupta de oboseala si somn, cu ochii in buzunar, cu picioarele amortite, cu chef de munca sub limita admisa etc.

Hugz, D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu