...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 15 iulie 2011

Sclipiri... auditive

Hello Music-People.

Stau pe o pajiste. Sau intr-un lan de grau.
Intinsa pe spate, cu picioarele goale, cu mainile adunate
sub cap, cu parul prins intr-o floare,
cu ochelarii sexy pe nasuc, cu privirea intr-un nor...
Plutesc pe el, in el, ma joc cu razele Soarelui care imi ard fata...

Imi golesc mintea de mizerii, o umplu cu ganduri frumoase
si amintiri dulci si fericite.
Imi strang prietenii in brate si ma joc cu copii si animalute.
Merg la gratar cu rudele mele si stau cu bunicii care ma tot
intreaba cand mai trec pe la ei...
Batranii simt si stiu, asa cum tinerii cred si vor, si cei de mijloc doar fac.
Sau le-oi fi amestecat?!?

In orice caz, e vacanta de la scoala / facultate / job...

Si e o liniste pe care o doream cu toate celulele corpului meu,
si cu toate camarutele sufletului meu.

Si ma trezeste sunetul apei care se loveste de tarm...
Sub umbreluta albastra, pe chaise-long-ul argintiu,
cu un cocktail in labutza, urmarindu-i pe tipii sexy care ies din apa.
Incingem un volei, alergam cu / fara voie in speranta
ca mai udam pe cineva prins cu garda jos,
inotam sa ne racorim si ramanem pe plaja pana la Sunset Party,
unde DJ-ul sunt eu.

E frumos, amuzant, incitant, relaxant, distractiv sau pur si simplu Vacanta.
Imaginatia mea zboara oriunde, oricand are ocazia.
Si acum vreau in vacanta. Hai sa bagam niste muzica in casti,
maximizam dureros de placut volumul si visam...


Un playlist de vacanta...

Snoop Dogg & David Guetta - Sweat

Enrique Iglesias - Dirty Dancer

PitBull feat Ne-Yo - Give me Everything

Swedish House Mafia - Save the World

Snatt and Vix feat Alexandra Badoi - Cold Shower

DeepSide DeeJays - Never Be Alone

Park Place – Out of Time

Play & Win - Ya bb

Alexandra Stan - Get back ASAP

Jessie J - Stand Up

Guess Who feat DeMoga - Tot mai sus

Mishelle feat Randi - Only you

Smiley – Dream Girl



Da-i PLAY si viseaza cu mine...

N-joy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu