...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 12 martie 2012

Romeo si Julieta

Hello people.

Week-end-ul asta am lucrat sambata si duminica am lenevit.
In pat, DOAR pana la 9.30, caci stelutul meu s-a hotarat sa ne mutam plapumica... Nu-i bai, probabil n-as mai fi dormit cine stie ce, dar as mai fi stat in patuc, cu jaluzelele trase... Divaghez. Ieri am facut clatitutze - mai mult altii, si ne-am jucat cu niste copilase dragalase si poznase.

Aseara am fost la opereta. La Ion Dacian, mai exact, la Romeo si Julieta.
Musicalul in care presteaza si best-friend-ul stelutului. Cred ca 'datorita' prestatiei de aseara, o sa-i testez rabdarea cu 'Tarzanel'... Din toata formatia aceea de dansatori, amicul nostru cred ca s-a catarat de mai bine de 3-4 ori pe niste schelete metalice, el nefiind vreun scheletel filiform, ci osos si... muschiulos ;) Mi se cam oprea respiratia cand il veneam dand din picioruse pe la vreo 4 metri desupra solului...

In fine, sunt recunoscuta printre apropiati ca fiind 'art-maniac' si imi justific cu argumente pertinente si universal valabile afinitatea fata de Maria-Sa ARTA.

Ce am vazut aseara m-a fascinat, desi - obiectiv vorbind, intregul musical a avut ceva minusuri la capitolul solo-uri usor lungite care plictiseau si bucati care ar fi putut fi inlocuite de altele poate mai pline de continut. Divaghez din nou...

Iubitii lui Shakespeare (sau nu, daca e sa luam in vedere si punctul subliniat in Anonymous), Romeo si a lui Julieta, au fost interpretati superb de 2 tineri nu chiar necunoscuti TV-ului, insa nu ma apuc sa dau Google-Search pentru ca nu m-au marcat pana intr-acolo... Desi am luat un flyer de pe una din masute, la iesire, si va pot citi niste nume... De retinut insa prestatia.

Intreaga piesa ar fi fost frumoasa si fara trupa de dans a Teatrului, insa acestia si-au pus amprenta semnificativ pe interpretare. Transpusa intr-un cadru modern, cu tinte si paiete, cu esarfe chic si tocuri ametitoare, piesa a fost punctata de momente amuzante la fel de multe ca cele tragice. Insa, per total, desi risc sa ma repet, farmecul piesei se datoreaza dansatorilor, ale caror momente au fost apreciate chiar si de cei mai 'statici' si retinuti.

Felicitari dansatorilor, multumim vocilor care ne-au desfatat urechile, multumim orchestrei care si-a insusit binemeritat aplauzele.

Minusuri, caci sunt si un critic onest, spectatorilor care au repetat deranjant cate un 'Bravo!' la sfarsitul actelor dramatice. Multumesc totusi ca nu am auzit un 'Bine, ba!' sau 'Pup-o ba!'... Probabil ca cineva ar fi iesit batut :)

So, una peste alta, week-end chill, chestii marunte pline de bun, frumos, si mai mult decat atat, Arta!

Multumesc Stelutului pentru onoarea de a ma invita la opereta.

Voi ce-ati invartit frumosilor?

Hugz, warm hugz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu