...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 15 martie 2012

Listen to ... mushrooms & green olives

...to my words...
...to your real friends...
...to your inner voice - TO YOU.

Deci I SUCK @ English, ca am luat 31 puncte din 50. Ntz, Ntz, Ntz. Pai dah, caci gramatica n-am mai prestat de mult. Oricum ar fi, n-am scuza pentru punctaj, insa voi continua sa mai arunc cate o vorba in engleza, ca-ti mai testeaza tie knowlegde-ul >:)

Deci sunt asa, pe un norisor de note muzicale cu gust de ciuperci si masline verzi...

Addicteala adica. Si ca tot vorbim de dependente, sunt DE-PEN-DEN-TA de ciuperci si masline verzi, musai umplute cu gogosar, doar acelea din MegaImage. Credeam ca o sa-mi treaca, probabil la fel de repede ca si faza cu Snickersul. Insa a trecut destul de mult timp si mie inca nu mi-au disparut din frigider, si chiar in momentul cand scriu post-ul, balesc a masline crude - direct din borcan, cu niste zeama sarata, pizza cu masline, ton cu masline si feta, omleta cu masline, etc. Sau, ciuperci la cuptor cu usturoi, mancare de ciuperci, spaghetti cu ciuperci, sote de legume Basic-ul fiind ciupercile, pui cu ciuperci de la ChopStix etc...
De ce scriu despre ciuperci? Pentru ca recent am 'descoperit' supa-crema-de-ciuperci la plic. Maggi, Nestle si care or mai fi. Delicioasa. Uof muica...

Dar stai, nu ofta usurat ca n-am terminat. Cu mancarea deja mi s-au inmuiat dejtele si mi-am umplut tastatura cu balutze...deci te absolv de chinul pofticioso-culinar.

Am orgasm auditiv la alte 4 piese, auzite relativ recent, evident in afara de The Attic - In your eyes.

De la 09.20 azi dimi am pe repeat Viky Red - If you ever feel Dementiala piesa. Iar videoclipul este reusit. 10 pentru interpretare&video.

No.2 este Aner - Remember. Un soi de Arash - Broken angel, generally speaking... Cred ca m-as baga in mod constient in depresie cu melodia asta. Incerc s-o ascult pe cat de putin posibil. Insa e superba.

No.3, Bruno Mars - It will rain. La fel de trista, insa clar mai putin deprimanta...

Last but not least, No.4, 30 seconds to Mars - Closer to the edge Este atat de puternica incat ar putea determina un sinucigas sa renunte la 'prostii' si sa mearga mai departe. Mesaj transmis exceptional. Si da, Jared nu are cine stie ce voce, insa la piesa asta exceleaza. Pare ca o canta din inima, in cunostinta de cauza. Anyway, chapeau...

Si, in fine, aseara m-am hotarat sa ma 'las' de ascultat Adele - Someone like you. Este extraordinara, si Adele si piesa, insa am constientizat ca ma baga intr-un soi de transa in care imi aduc aminte de toate 'datoriile' si imi vine sa ma urc pe pereti. Este perfecta pentru vocalize, este foarte frumoasa dpdv muzical, insa versurile au devenit mult prea tari pentru mine.

Deci, dupa cum spuneam, muzica poate face orice cu noi / din noi, daca o lasam.
Sa dam play zic... |>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu