...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

luni, 12 septembrie 2011

Traiesc

Hello.

Traiesc de cateva luni cu sentimentul ca... traiesc. Adica intr-adevar traiesc.
Schimbari. Lucruri pe care am ALES sa le schimb.
Jade sigur rade in barba acum (multu, btw), dar nu mai INCERC doar, ci chiar trec la fapte.
E un drum lung si foarte anevoios, 'prieteni' care ma 'ajuta' nespus, momente in care ma simt atat de incarcata ca imi vine sa-mi iau campii, clipe de singuratate in care as putea taia cu un cutit intunericul...

Dar deciziile pe care le constientizez, eliberarea pe care o inspir si linistea asezata dupa ce trec momentele de nesiguranta valoreaza enorm.

Nimeni nu este de neinlocuit, cu doua exceptii: un copil si sufletul pereche - dar si aici vorbim de ACEL suflet-pereche, pe care foarte putini dintre pamanteni au 'norocul' sa-l gaseasca intr-o viata.

Astfel ca o dezamagire este inlocuita de o speranta, abandonul este inlocuit de siguranta, neincrederea este inlocuita de liniste, minciuna este inlocuita de sinceritate, tristetea este inlocuita de recunostinta, umilinta este inlocuita de incredere, haosul lasa loc armoniei si dragostei.

Incet dar sigur, linistea se asterne, speranta si increderea isi dau mana, iubirea si siguranta preiau controlul vietii mele. Poate am facut si eu ceva bun in viata asta daca am primit acest miracol...

Intensitatea este maxima. In tot ceea ce simt. Simtim.

'Prietenii' vor pleca in curand, voi ramane doar eu. Libera. Si tu. Langa mine. Vom privi impreuna in sus si vom zambi recunoscatori pentru ceea ce avem acum. Albastrul cerului ne va proteja de ceea ce este rau, iar noi doi vom pleca imbratisati sa ne traim vietile unul cu celalalt, unul pentru celalalt.

Adele - Someone like you este a doua piesa care m-a furat.

N-joy living. It's the only way you've got.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu