...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 26 august 2011

AU!

Hello Romania!

In ultimele zile am trecut de la agonie la maxim-de-agonie, si inca mai cobor...
Picicutzele mele au aripioare... Adica sunt ingerasi acum...

Daaar, motivul postului nu e sa plang (si aici), ci sa iti spun ca m-a lovit. Rau! Piesa, zic :)

Adele. O geamana mai mica numeric :D decat mine, dar care m-a trimis fix in Rai...
Auditiv vorbind...

Ieri am ascultat R-mix-ul pe VibeFm, si am hotarat sa scobor originalul si sa-l indes in playlist.
Piesa perfecta. Sentimente transmise superb. Fetita asta are o voce absolut divina...
A devenit piesa mea favorita, depasind-o poate cu 1% pe In the Dark. Sorry Tiesto ;)

Adele - Set fire to the rain
N-joy heaven!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu