...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

vineri, 15 iunie 2012

In pauza...

La TV-ul pe care oricum doar il sterg de praf, cel putin in ultimul an si atunci pe la altii - ca eu n-am ca nu-mi trebe - ,  intre 2 reprize de 'Monalisa descoperita@NG' si 'In gura presei@A3', ma amuz la vederea/auzul unor reclame... Replici sau gesturi care ma duc intr-o stare de ras isteric de mi-e mie jena sa nu ma vada/auda cineva...

Mie mi se par interesante.

N-joy!

A facut toata lumea peepee??
Sau noul Chevy Aveo...

Tatic la bord...
Sau noul Renault Fluence...N-am link pentru ca nu am gasit inca reclama in romana...






Bere - Ciuc
Dupa reclama in sine, cea mai _insert anything here_, seful isi indeamna discipolii sa treaca la impartit bere, asa, ca sa le arate oamenilor cat e de minunata berea ... Ca replica de incurajare in fata unui 'perete' din pet-uri de 0,5L : Asta-i doar portia ta...
Rad sanatos cand vad reclama asta :))


Acum, ori sunt eu greu de multumit cand vine vorba de promovarea unui produs, ori segmentul Bricolaj-Gradinarit-Reparatii a luat-o rau pe alei...

Nu calca iarba...Tunde-o! (Ne sugereaza omuletul Baumax)...Nu zau...

Fiindc-amoru-i desuet...eu ti-am luat parket...
Sau ceva de genul...Astia de la Dedeman sunt atat de 'on air' ca s-au multumit sa-si puna orice tampenii debitate de niste incepatori in ale Marketingului...sau cel putin asa deduc eu... Stiu ca si publicitatea negativa e buna, dar asta e chiar idioata...


Cosmote - intors acasa
Este o abordare usor idiotica sa le spui unor oameni sa iti foloseasca serviciul de telefonie, folosindu-te de un batranel firav 'veteran de razboi'... Misto conceptul sa respectam batranii in felul acesta, dar refuz sa cumpar un produs promovat astfel...

Vodafone-le nu se dezminte nici el, si ne sugereaza ca impreuna putem face lucruri mai multe / bune / etc...




Deci da si nu. N-joy pauzele publicitare...
Hugz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu