...nu plange in fata une usi inchise, cauta fereastra care tocmai s-a deschis...

joi, 3 noiembrie 2011

ceva si totusi nimic

Heythere.

Nu-mi apar absenta. Am multe cuvinte pe care le-am tot inghitit din varii motive, incerc sa caut cateva cat pentru doua fraze explicative si totusi parca nu ma simt in stare sa zic nimic...
Hai totusi sa incerc...

Tam-ta-na-na-nam, pam-pam...

15 oct. - ca de acolo am lasat blogul ~on air~ a fost cea mai frumoasa zi de nastere so far...
A devansat-o categoric pe cea de anul trecut. Am primit multe cadouri - material vorbind, am primit banuti, mesaje, telefoane si rautati subtile... cel mai frumos cadou a fost insa stelutzul meu...
Multumesc pentru toate.
Pe 20 octombrie mi-am dus stelutzul la teatru. La o piesa pe care eu am mai vazut-o, si pe care voiam sa o vada si el. Am fost cu inima usor tematoare ca nu o sa-i placa, dar in final am ras impreuna cu toata sala de comicul de situatie...

Am fost la 2 filme 3D, Final Destination - te rog, cetitiorule, cand ma auzi ca mai incerc sa vad filme horror / de groaza, ai voie sa-mi arzi una dupa ceafa si sa-mi amintesti: "Final Destination!!" - si Cei Trei Muschetari.

Am fost la Directia 5 - invitatie-fulger si onorat-cu-prezenta aproape instant, sambata trecuta.
Recunosc ca m-am bucurat de Felix nespus, imi doream s-o vad si sa merg si la concertul acesta, insa am avut de platit si un pret pentru el... O revedere inca dureroasa, cu o incurajare corecta din partea Felixului: unii oameni pleaca trantind usa dupa ei, in loc sa inteleaga ca se poate lasa loc de 'Buna-ziua', dar asta se descopera numai cu timpul si atunci e prea tarziu...

In rest am fost la bunici (nu tocmai ai mei :D), am dat cu subsemnata in caietul de interviuri - fara succes insa - m-am certat, am rasfatat si am fost rasfatata, m-am intalnit cu omuletii mei de suflet, am mai pierdut un bun prieten - pe acelasi motiv stupid 'Da' de ce?', mi-am cumparat o Carte a Multumirii, si mai nou, ma invart in cercul oamenilor care au potential profesional fantastic si oportunitati de a demonstra pe minus. Adica? Ma simt handicapata muncitoreste...

Tu ce mesteresti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu